Információk

Vásárlás menete

VÁSÁRLÁS MENETE

Webshopunkban nem csak regisztrációval rendelkező felhasználóink vásárolhatnak! A regisztrációra vonatkozó információkat ÁSZF menüpontunkban találhatja meg.

Az alábbiakban mutatjuk be, mi a teendő, ha rendelni szeretne:

  1. Regisztráció
  2. Bejelentkezés, melyet a Webshop jobb felső részén a Kosár ikon mellett talál meg. Bejelentkezéshez be kell írni az előzetesen regisztrált felhasználó nevet vagy e-mail címet és jelszót
  3. Termék kiválasztása, mely történhet a „Termékek” menüpontban való böngészéssel, vagy az oldal felső részén lévő „Keresés” dobozban konkrét termék beírásával. Adott termék képére vagy az „Opciók választása”-ra kattintással a termékhez fűződő részletes leírást, legfontosabb adatokat (kiszerelés, ár), jellemzőket találhatja. A mennyiség kiválasztását követően kosárba helyezhető a termék, a mennyiséget a kosár melletti „+” és „-” gombok segítségével módosíthatja. Ezután egy rövid üzenet jelenik meg, mely arról tájékoztat, hogy a termék a kosárba került. Újabb termék kiválasztásához ismételje meg az előzőekben leírtakat, továbblépéshez kattints a „Kosár” ikonra.
  4. Az új oldalon még mindig van lehetőség a Kosárban lévő termékek módosítására vagy éppen törlésére. Ha mindent rendben talál, kattintson a „Tovább a pénztárhoz” pontra.
  5. A következő oldalon megadhatja a szállításhoz szükséges adatokat, amely alapértelmezésben a regisztrációd során megadottakat fogja tartalmazni. Kiválaszthatja továbbá a kívánt fizetési és szállítási/átvételi módot.
  6. A megrendelés jóváhagyása előtt kérjük ellenőrized adatait, esetleges megjegyzést a „Megjegyzés” rovatba írhat be. Az ÁSZF elfogadása után kattintson a „Megrendelés elküldése” ikonra.

A következőkben egy e-mailt fog kapni teaverzum.hu rendeléséről, melyben megtalálja a rendelés főbb paramétereit.

 

Jó vásárlást kívánunk!

teaverzum.hu

Szállítás és Fizetés

VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ

Vásárlás:

A Vásárlóként a honlapunkon feltüntetett áruk közül rendelhet egyszerre akár több terméket is.

A vásárlás lebonyolításához „Vásárlás menete” menüpontunkban talál útmutatót.

A szerződés tárgyának, az árunak a jellemző tulajdonságai az áru adatlapján találhatók. Az ismertetők esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként csak illusztrációk.

A termékek mellett feltüntetett árak bruttó darabárak, melyek a házhozszállítás költségét nem tartalmazzák.

A kiválasztott áruk házhozszállításához futárszolgálat közreműködését vesszük igénybe. A termék házhozszállításának költségéről az alábbiakban tájékozódhat.

SZÁLLÍTÁS ÉS KÉZBESÍTÉS

GLS futárszolgálat (háztól-házig szolgáltatás):

A GLS futárszolgálat munkatársa a rendelésben megadott címre kézbesíti a csomagot munkanapokon 8.00 – 17.00 között. Ingyenes másodszori kézbesítési kísérlettel, ha a címzettet nem sikerül elérnie.

GLS CsomagPont:

270 településen több mint 650 átvevőhely!

Megrendelése a kiválasztott GLS CsomagPontba kerül kiszállításra, ahol 24 órán belül átveheti a megrendelését. A GLS SMS-ben küld tájékoztatást, ha az árut kiszállították a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

GLS Csomagautomatába történő feladás esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas * 51 cm mély* 39 cm széles. Előzetesen kifizetett megrendelés esetén!

Csomagpontok listája: https://gls-group.eu/HU/hu/depo-gls-csomagpont-kereses.

A megrendelt termék feladása a rendelés vételárának előzetes kiegyenlítése esetén történik meg, kivéve az utánvétes fizetésnél. Átutalási határidő: e-mail értesítés alapján. Amennyiben az összeg átutalása a megadott határidőig nem történik meg, úgy tekintjük, hogy a szerződéstől eláll.

A megrendelt termék a vételár megfizetését követő 2-5 munkanapon belül kerül átadásra a futárnak. A hibásan megadott szállítási címből eredő késedelemért felelősséget nem vállalunk, továbbá a hibásan megadott címből eredő kárt a Vásárló köteles megtéríteni.

Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésünkre vagy 2-5 munkanapon belül nem tudjuk szállítani, úgy haladéktalanul felvesszük a kapcsolatot Önnel a regisztráció során megadott e-mail címen vagy telefonszámon annak érdekében, hogy megfelelő helyettesítő terméket kínáljunk fel, illetve más teljesítési határidőt ajánlhassunk fel.

A termékről és a futárszolgálat esetleges igénybevételéről a számla a csomagban található.

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

1.890,- Ft/csomag
Az értékhatárba nem tartozik bele a szállítási költség!

Amennyiben rendelése a futárszolgálatnak átadásra került, egy értesítő e-mailt fog kapni, melyben jelezzük ezt. Ez az üzenet tartalmazni fogja a csomagszámot, a fizetendő végösszeget, amennyiben utánvéttel kérte a kiszállítást.

A csomagszámot a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon beírva pontosan tud informálódni, mikor is kapja meg a csomagot.

FIZETÉS

A teaverzum webshop oldalán az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:

Utánvétel: a termék árát és az esetleges szállítási költséget a futárnak kell készpénzben kifizetnie. Kérjük az összeg pontos kikészítését, mert nem mindegyik futár rendelkezik megfelelő mennyiségű váltópénzzel.

Előre utalás: ebben az esetben a termék árát és az esetleges szállítási költséget átutalással egyenlítheti ki. Fontos, hogy csak azután utaljon pénzt, miután elküldtük az utaláshoz szükséges adatokat, számlaszámot!

Online bankkártyával: online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Hogyan tudok Barionnal fizetni egy webshopban?
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy Barion egyenlegedről fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található 3 számjegyű CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail címed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli! A fizetéshez használhatod: Mastercard vagy Maestro, Visa vagy Electron, illetve országonként eltérő módon Amex vagy Diners/Discover bankkártyádat. Ha egy webshopban a fizetési lehetőségek közül a Bariont választod a biztonságos Barion fizetési oldalra jutsz. Ezután ellenőrizd le a vásárlás részleteit (pl. hogy milyen termékeket, szolgáltatásokat fogsz megvásárolni, rendben van-e az ár). Ha mindent rendben találsz, mehet a fizetés. Ha már van Barion tárcád, az e-mail címed és jelszavad segítségével be tudsz lépni, és bankkártyáid egyikéről, vagy előre feltöltött Barion egyenlegedről fizethetsz. Ha még nincs Barion tárcád, akkor bankkártyád adatainak megadásával tudsz fizetni.
Nem sikerül a fizetés bankkártyával, mert a rendszer elutasítja a bankkártyámat?
Amennyiben fizetés közben „A megadott kártyát a rendszer visszautasította” hibaüzenetet kapsz, abban az esetben a tranzakciót a bankkártyarendszer visszautasítja valamilyen indok miatt. Ilyenkor elsősorban nézd át a beírt adatokat, tehát, hogy a kártya száma, lejárati dátuma és CVC kódja stimmel-e. Amennyiben nem találtál bennük hibát, abban az esetben a saját kártyakibocsátó bankod tudja neked megmondani az elutasítás okát, ezért ilyen esetben kérjük, fordulj a bankkártyát kibocsátó pénzintézethez. Javasoljuk, hogy konkrétan az adott tranzakcióra kérdezz rá, pontos összeget és dátumot megadva, így meg tudják mondani az elutasítás okát. Amennyiben más hibaüzenet jelenik meg az oldalon és a fizetésed sikertelen lesz, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Szavatossági igények
  1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a vásárló a kellékszavatossági jogával?

A vásárló a teaverzum.hu hibás teljesítése esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?

A vásárló – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül avásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Üzemeltető számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Üzemeltető költségére a vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Üzemeltető adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti a vásárló a kellékszavatossági igényét?

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

A vásárló az Üzemeltetővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket az Üzemeltetőtől vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a vásárló a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén a vásárló – választása szerint – az 1. pontban meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg a vásárlót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti a vásárló termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy az Üzemeltetővel szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó illetve az Üzemeltető, mint forgalmazó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó illetve az Üzemeltető, mint forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak illetve az Üzemeltetőnek, mint forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Üzemeltető a nála bejelentett kellék- és termékszavatossági igényekről jegyzőkönyvet vesz fel a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint. Üzemeltető törekszik arra, hogy a szavatossági igényeknek 15 napon belül eleget tegyen.

  1. Jótállás

Üzemeltető sem jogszabály sem szerződés alapján nem köteles jótállásra.

Elállási jog

ELÁLLÁSI JOG

Elállási jog:
A webáruház igénybevételével történő vásárlás távollévők között kötött szerződésnek minősül, amelyre a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.

A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.

A fogyasztó az elállási jogát termék értékesítésére irányuló szerződés esetén a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg az írásbeli megerősítést, akkor annak kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, de legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.

Ha az írásbeli megerősítés kézhezvételére, termék értékesítésére irányuló szerződés esetén, a termék kézhezvételének napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Érvényesen közölt elállás esetén Üzemeltető köteles a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költséget, a Vásárlót ezen felül további 1.890,- Ft egyéb költség terheli. Üzemeltető azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a vállalkozás által nyújtott kölcsön [a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § o) pontja] fedezi, a fogyasztó elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.

A fogyasztó a vállalkozásnak a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető. A vállalkozás azonban követelheti a fogyasztótól a kölcsönszerződés megkötéséből eredő kárának megtérítését, feltéve, hogy a kölcsönszerződésben ezt a kár elemeinek és összegszerűségének meghatározásával kifejezetten kikötötte, és a 17/1999. Korm. rendelet 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

Az előző két bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön (a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény 2. számú melléklete III. 5. pont) fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és az értékesítő előzetes megállapodásán alapul. A vállalkozás köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.

Ha a vállalkozás a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek az értékesítőt terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a vállalkozás egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot:

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;

f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Vásárló az elállási jogát írásban, AJÁNLOTT, TÉRTIVEVÉNYES levélben érvényesítheti. Visszaküldés címe: NatúrPont Gyógyászati és Gyógynövény Szaküzlet, 6720 Szeged – Somogyi u. 16. Elállás esetén Vásárló az elállási nyilatkozat mellett a termékről kapott számlát is köteles visszaküldeni, a visszaküldéssel kapcsolatos költségek Vásárlót terhelik.

Az elállás a szerződést felbontja, azaz a szerződés a megkötésének időpontjára visszamenő hatállyal szűnik meg, amely esetben a Feleket az eredeti állapot helyreállításának kötelezettsége terheli.

Elállás esetén a visszaküldött árut Üzemeltető jogosult szemléztetni, amelyről jegyzőkönyvet vetet fel. Amennyiben az áru az eredeti állapotában és csomagolásban kerül visszaküldésre Üzemeltetőnek, úgy az áru ellenértékét (amelybe a korábban esetlegesen kifizetett szállítási költség nem tartozik bele) Üzemeltető haladéktalanul, de legkésőbb 30 naptári napon belül a Vásárló által megjelölt bankszámlára visszautalja.

Játék és Akció Szabályzat

Vevőinknek (webáruházunkban történő vásárlásuk mellé) különböző akciókat hirdetünk, illetve nyereményjátékban vehetnek részt.

1. A NYEREMÉNYJÁTÉK SZERVEZŐJE
Nyereményjáték és akciók szervezője a teaverzum.hu oldalt üzemeltető OTC Medical Kft. (6723 Szeged, Gál u. 15. I/2., info@otcmedical.hu, továbbiakban: Szervező)

2. A NYERTES KIVÁLASZTÁSA, SORSOLÁS
A nyeremény sorsolása véletlenszerű gépi sorsolással történik. A sorsolás helye: a Szervező székhelyén

A sorsolás során a részvételi feltételeknek megfelelő regisztrált játékosok között nyertes(ek) és tartalék nyertes(ek) kerülnek kisorsolásra. A nyertes(ek) értesítése a regisztráció során megadott e-mail címen történik. Amennyiben az e-mail-es megkeresésre a nyertes(ek) 3 munkanapon belül nem reagál, a tartalék nyertes(ek) lesz jogosult a nyeremény felhasználására.
A sorsolás eredményéről a Szervező minden játékost e-mailben értesít. A nyertes(ek) neve megtekinthető lesz a Szervező Facebook oldalán. (https://www.facebook.com/teaverzum)

3. ADATKEZELÉS
A Játékos a nyereményjátékra vásárláshoz szükséges adatokkal regisztrálhat. A regisztrációval a Játékos hozzájárul, hogy adatait a OTC Medical Kft. Marketing kampányaihoz, hírlevelének kiküldéséhez felhasználja. Ezen túl a regisztráció során megadott adatokat a Szervező bizalmasan kezeli, harmadik fél felé nem adja át. A Szervező adatkezelésére az adatkezelési szabályzatában foglalt rendelkezések irányadóak. A Szervező adatkezelési szabályzata a https://teaverzum.hu/adatkezelesi-tajekoztato/ címen érhető el. A Játékosok tudomásul veszik, hogy adataiknak a fenti módon történő nyilvántartásához és felhasználásához való hozzájárulásuk önkéntes és bármikor kérhetik adataik törlését a nyilvántartásból. Ezen kívül a Játékosokat megilleti a személyes adataik kezelése elleni tiltakozás joga is. Amennyiben a tiltakozás alapján a Szervező által meghozott döntéssel a Játékos nem ért egyet, úgy a bírósághoz fordulhat.

Az adatok kezelése mindenben megfelel a 2001. dec. 24-én megjelent 2001. évi CVIII. törvénynek ill. a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben és a Kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben foglalt valamennyi kötelezettségnek. Az adatvédelmi elvek kialakításakor különös tekintettel vettük figyelembe az 1998. évi VI. törvényt az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, illetőleg az “ONLINE PRIVACY ALLIANCE” ajánlásait.

A Játékban való részvétel, valamint a Játék során történő adatszolgáltatás önkéntes. A Szervező felhívja a Játékos figyelmét a Játékszabályzat és az adatkezelési tájékoztató figyelmes elolvasására. A Játékos a regisztrációval kijelenti, hogy a jelen Játékszabályzat rendelkezéseit elfogadja és az Adatkezelési tájékoztatót tudomásul veszi. A Szervező semmiféle felelősséget nem vállal egyetlen felhasználóval vagy bármely más olyan személlyel szemben sem, aki a vonatkozó jogszabályok, szerződéses kötelezettségek, vagy a Játékszabályzatban foglalt rendelkezések megsértésével vesz részt a Játékban.

A felmérés beküldésével a Játékosok az Adatkezelés szabályait, illetve a Játékszabályzatot a Játékra történő jelentkezéssel elfogadják. A Játékosok a jelentkezéssel tudomásul veszik, és kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy:
– nyertesség esetén nevüket a Szervező minden további feltétel nélkül, kizárólag a Játékkal kapcsolatosan nyilvánosságra hozza,
– a felmérésben megadott név és e-mail cím a sorsolás lebonyolítása során felhasználásra kerül,
– a nyertes/ tartaléknyertes személyes adatait a Szervező az Adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje.

JÁTÉKOK ÉS AJÁNDÉKOK

FACEBOOK JÁTÉKOK

1. Cím: Élénkítő hatása mellett milyen további tulajdonsága van a zöld teának?

Részvételi feltételek: A nyereményjátékban cselekvőképes magyar állampolgárok vehetnek részt, akik a nyereményjáték vége előtt a tizennyolcadik életévüket betöltötték és érvényesen válaszoltak kommentben a játék felhívás alá. Érvényesen nem játszhatnak a szervező munkavállalói, és azok közeli hozzátartozói. Az előírttól eltérő formátumú regisztrációk helyességének elbírálására a jogot a játék szervezője fenntartja magának. Minden személy csak egy érvényes kommentet adhat le.

Nyereményjáték időtartama:

A nyereményjáték kezdete: 2020.09.16.

Vége: 2020.09.30.

Sorsolás: 2020.10.01.

Nyertes kiválasztása: A nyereményjáték nyerteseit a sorsoló program segítségével automatikusan, véletlenszerűen választjuk ki a kommentben helyesen válaszolók közül. Minden személy csak egy érvényes szavazatot adhat le. A nyertest Facebook oldalunkon keresztül értesítjük.

Nyeremény: 1 db UKKO Zöld tea 50 g tea, melyet a nyertesnek postai úton küldünk el a sorsolást követő 15 napon belül.

A nyeremény készpénzre nem váltható. A nyeremény átvételét követően a nyertes az átvételt igazolandóan fényképet készít, azt elküldi az info@teaverzum.hu címre. A fénykép a szervező facebook oldalán közzétételre kerül, ehhez nyertes kifejezetten hozzájárul.

A teaverzum.hu webshop fenntartja magának a jogot jelen Játékszabály módosítására illetve kiegészítésére.

Ezt a nyereményjátékot a Facebook semmilyen formában nem támogatja, azzal összefüggésbe nem hozható.

This promotion is in no way sponsored, endorsed or administered by or associated with, Facebook.

Üdvözlettel
teaverzum.hu