Információk

Vásárlás menete

VÁSÁRLÁS MENETE

Webshopunkban nem csak regisztrációval rendelkező felhasználóink vásárolhatnak! A regisztrációra vonatkozó információkat ÁSZF menüpontunkban találhatja meg.

Az alábbiakban mutatjuk be, mi a teendő, ha rendelni szeretne:

  1. Regisztráció
  2. Bejelentkezés, melyet a Webshop jobb felső részén a Kosár ikon mellett talál meg. Bejelentkezéshez be kell írni az előzetesen regisztrált felhasználó nevet vagy e-mail címet és jelszót
  3. Termék kiválasztása, mely történhet a „Termékek” menüpontban való böngészéssel, vagy az oldal felső részén lévő „Keresés” dobozban konkrét termék beírásával. Adott termék képére vagy az „Opciók választása”-ra kattintással a termékhez fűződő részletes leírást, legfontosabb adatokat (kiszerelés, ár), jellemzőket találhatja. A mennyiség kiválasztását követően kosárba helyezhető a termék, a mennyiséget a kosár melletti „+” és „-” gombok segítségével módosíthatja. Ezután egy rövid üzenet jelenik meg, mely arról tájékoztat, hogy a termék a kosárba került. Újabb termék kiválasztásához ismételje meg az előzőekben leírtakat, továbblépéshez kattints a „Kosár” ikonra.
  4. Az új oldalon még mindig van lehetőség a Kosárban lévő termékek módosítására vagy éppen törlésére. Ha mindent rendben talál, kattintson a „Tovább a pénztárhoz” pontra.
  5. A következő oldalon megadhatja a szállításhoz szükséges adatokat, amely alapértelmezésben a regisztrációd során megadottakat fogja tartalmazni. Kiválaszthatja továbbá a kívánt fizetési és szállítási/átvételi módot.
  6. A megrendelés jóváhagyása előtt kérjük ellenőrized adatait, esetleges megjegyzést a „Megjegyzés” rovatba írhat be. Az ÁSZF elfogadása után kattintson a „Megrendelés elküldése” ikonra.

A következőkben egy e-mailt fog kapni teaverzum.hu rendeléséről, melyben megtalálja a rendelés főbb paramétereit.

 

Jó vásárlást kívánunk!

teaverzum.hu

Szállítás és Fizetés

VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓ

 

Vásárlás:

A Vásárlóként a honlapunkon feltüntetett áruk közül rendelhet egyszerre akár több terméket is.

A vásárlás lebonyolításához „Vásárlás menete” menüpontunkban talál útmutatót.

A szerződés tárgyának, az árunak a jellemző tulajdonságai az áru adatlapján találhatók. Az ismertetők esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként csak illusztrációk.

A termékek mellett feltüntetett árak bruttó darabárak, melyek a házhozszállítás költségét nem tartalmazzák.

A kiválasztott áruk házhozszállításához futárszolgálat közreműködését vesszük igénybe. A termék házhozszállításának költségéről az alábbiakban tájékozódhat.

 

SZÁLLÍTÁS ÉS KÉZBESÍTÉS

GLS futárszolgálat (háztól-házig szolgáltatás):

 

 

A GLS futárszolgálat munkatársa a rendelésben megadott címre kézbesíti a csomagot munkanapokon 8.00 – 17.00 között. Ingyenes másodszori kézbesítési kísérlettel, ha a címzettet nem sikerül elérnie.

GLS CsomagPont:

270 településen több mint 650 átvevőhely!

Megrendelése a kiválasztott GLS CsomagPontba kerül kiszállításra, ahol 24 órán belül átveheti a megrendelését. A GLS SMS-ben küld tájékoztatást, ha az árut kiszállították a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.

GLS Csomagautomatába történő feladás esetén a feladható maximális csomag mérete: 42 cm magas * 51 cm mély* 39 cm széles. Előzetesen kifizetett megrendelés esetén!

Csomagpontok listája: https://gls-group.eu/HU/hu/depo-gls-csomagpont-kereses.

A megrendelt termék feladása a rendelés vételárának előzetes kiegyenlítése esetén történik meg, kivéve az utánvétes fizetésnél. Átutalási határidő: e-mail értesítés alapján. Amennyiben az összeg átutalása a megadott határidőig nem történik meg, úgy tekintjük, hogy a szerződéstől eláll.

A megrendelt termék a vételár megfizetését követő 2-5 munkanapon belül kerül átadásra a futárnak. A hibásan megadott szállítási címből eredő késedelemért felelősséget nem vállalunk, továbbá a hibásan megadott címből eredő kárt a Vásárló köteles megtéríteni.

Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésünkre vagy 2-5 munkanapon belül nem tudjuk szállítani, úgy haladéktalanul felvesszük a kapcsolatot Önnel a regisztráció során megadott e-mail címen vagy telefonszámon annak érdekében, hogy megfelelő helyettesítő terméket kínáljunk fel, illetve más teljesítési határidőt ajánlhassunk fel.

A termékről és a futárszolgálat esetleges igénybevételéről a számla a csomagban található.

 

SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG

  • 10.000,- Ft-ig 999,- Ft/csomag
  • 10.001,- Ft-tól INGYENES

Az értékhatárba nem tartozik bele a szállítási költség!

Amennyiben rendelése a futárszolgálatnak átadásra került, egy értesítő e-mailt fog kapni, melyben jelezzük ezt. Ez az üzenet tartalmazni fogja a csomagszámot, a fizetendő végösszeget, amennyiben utánvéttel kérte a kiszállítást.

A csomagszámot a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon beírva pontosan tud informálódni, mikor is kapja meg a csomagot.

 

FIZETÉS

A teaverzum webshop oldalán az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:

Utánvétel: a termék árát és az esetleges szállítási költséget a futárnak kell készpénzben kifizetnie. Kérjük az összeg pontos kikészítését, mert nem mindegyik futár rendelkezik megfelelő mennyiségű váltópénzzel.

Előre utalás: ebben az esetben a termék árát és az esetleges szállítási költséget átutalással egyenlítheti ki. Fontos, hogy csak azután utaljon pénzt, miután elküldtük az utaláshoz szükséges adatokat, számlaszámot!

Online bankkártyával: ebben az esetben online, bankkártyával fizetheti a megrendelés feladásakor.

 

 

 

 

 

Szavatossági igények
  1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a vásárló a kellékszavatossági jogával?

A vásárló a teaverzum.hu hibás teljesítése esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?

A vásárló – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül avásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Üzemeltető számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Üzemeltető költségére a vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Üzemeltető adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti a vásárló a kellékszavatossági igényét?

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

A vásárló az Üzemeltetővel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket az Üzemeltetőtől vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a vásárló a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén a vásárló – választása szerint – az 1. pontban meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg a vásárlót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti a vásárló termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy az Üzemeltetővel szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó illetve az Üzemeltető, mint forgalmazó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó illetve az Üzemeltető, mint forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak illetve az Üzemeltetőnek, mint forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Üzemeltető a nála bejelentett kellék- és termékszavatossági igényekről jegyzőkönyvet vesz fel a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint. Üzemeltető törekszik arra, hogy a szavatossági igényeknek 15 napon belül eleget tegyen.

  1. Jótállás

Üzemeltető sem jogszabály sem szerződés alapján nem köteles jótállásra.

Elállási jog

ELÁLLÁSI JOG

Elállási jog:
A webáruház igénybevételével történő vásárlás távollévők között kötött szerződésnek minősül, amelyre a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.

A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.

A fogyasztó az elállási jogát termék értékesítésére irányuló szerződés esetén a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg az írásbeli megerősítést, akkor annak kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, de legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja.

Ha az írásbeli megerősítés kézhezvételére, termék értékesítésére irányuló szerződés esetén, a termék kézhezvételének napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

Érvényesen közölt elállás esetén Üzemeltető köteles a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költséget, a Vásárlót ezen felül további 1.490,- Ft egyéb költség terheli. Üzemeltető azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben a vállalkozás által nyújtott kölcsön [a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 2. § o) pontja] fedezi, a fogyasztó elállási jogának gyakorlása a fogyasztási kölcsönszerződést is felbontja.

A fogyasztó a vállalkozásnak a fogyasztási kölcsönszerződés felbontásából eredő kárát nem köteles megtéríteni, és tőle kamat vagy egyéb költség sem követelhető. A vállalkozás azonban követelheti a fogyasztótól a kölcsönszerződés megkötéséből eredő kárának megtérítését, feltéve, hogy a kölcsönszerződésben ezt a kár elemeinek és összegszerűségének meghatározásával kifejezetten kikötötte, és a 17/1999. Korm. rendelet 3. § szerinti tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

Az előző két bekezdésben foglaltakat kell megfelelően alkalmazni, ha a termék árát vagy a szolgáltatás díját részben vagy egészben harmadik személy által nyújtott fogyasztási kölcsön (a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 1996. évi CXII. törvény 2. számú melléklete III. 5. pont) fedezi, feltéve, hogy a fogyasztási kölcsönszerződés a pénzügyi intézmény és az értékesítő előzetes megállapodásán alapul. A vállalkozás köteles a fogyasztó elállásáról a pénzügyi intézményt haladéktalanul értesíteni.

Ha a vállalkozás a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek az értékesítőt terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről a vállalkozás egyértelműen és pontosan köteles a fogyasztót tájékoztatni.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot:

a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;

b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;

c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;

e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;

f) szerencsejáték-szerződés esetében.

Vásárló az elállási jogát írásban, AJÁNLOTT, TÉRTIVEVÉNYES levélben érvényesítheti. Visszaküldés címe: NatúrPont Gyógyászati és Biobolt, 6720 Szeged – Somogyi u. 16. Elállás esetén Vásárló az elállási nyilatkozat mellett a termékről kapott számlát is köteles visszaküldeni, a visszaküldéssel kapcsolatos költségek Vásárlót terhelik.

Az elállás a szerződést felbontja, azaz a szerződés a megkötésének időpontjára visszamenő hatállyal szűnik meg, amely esetben a Feleket az eredeti állapot helyreállításának kötelezettsége terheli.

Elállás esetén a visszaküldött árut Üzemeltető jogosult szemléztetni, amelyről jegyzőkönyvet vetet fel. Amennyiben az áru az eredeti állapotában és csomagolásban kerül visszaküldésre Üzemeltetőnek, úgy az áru ellenértékét (amelybe a korábban esetlegesen kifizetett szállítási költség nem tartozik bele) Üzemeltető haladéktalanul, de legkésőbb 30 naptári napon belül a Vásárló által megjelölt bankszámlára visszautalja.

Játék és Akció Szabályzat

Vevőinknek (webáruházunkban történő vásárlásuk mellé) különböző akciókat hirdetünk, illetve nyereményjátékban vehetnek részt.

1. A NYEREMÉNYJÁTÉK SZERVEZŐJE
Nyereményjáték és akciók szervezője a teaverzum.hu oldalt üzemeltető OTC Medical Kft. (6723 Szeged, Gál u. 15. I/2., info@otcmedical.hu, továbbiakban: Szervező)

2. A NYERTES KIVÁLASZTÁSA, SORSOLÁS
A nyeremény sorsolása véletlenszerű gépi sorsolással történik. A sorsolás helye: a Szervező székhelyén

A sorsolás során a részvételi feltételeknek megfelelő regisztrált játékosok között nyertes(ek) és tartalék nyertes(ek) kerülnek kisorsolásra. A nyertes(ek) értesítése a regisztráció során megadott e-mail címen történik. Amennyiben az e-mail-es megkeresésre a nyertes(ek) 3 munkanapon belül nem reagál, a tartalék nyertes(ek) lesz jogosult a nyeremény felhasználására.
A sorsolás eredményéről a Szervező minden játékost e-mailben értesít. A nyertes(ek) neve megtekinthető lesz a Szervező Facebook oldalán. (https://www.facebook.com/teaverzum)

3. ADATKEZELÉS
A Játékos a nyereményjátékra vásárláshoz szükséges adatokkal regisztrálhat. A regisztrációval a Játékos hozzájárul, hogy adatait a OTC Medical Kft. Marketing kampányaihoz, hírlevelének kiküldéséhez felhasználja. Ezen túl a regisztráció során megadott adatokat a Szervező bizalmasan kezeli, harmadik fél felé nem adja át. A Szervező adatkezelésére az adatkezelési szabályzatában foglalt rendelkezések irányadóak. A Szervező adatkezelési szabályzata a https://teaverzum.hu/adatkezelesi-tajekoztato/ címen érhető el. A Játékosok tudomásul veszik, hogy adataiknak a fenti módon történő nyilvántartásához és felhasználásához való hozzájárulásuk önkéntes és bármikor kérhetik adataik törlését a nyilvántartásból. Ezen kívül a Játékosokat megilleti a személyes adataik kezelése elleni tiltakozás joga is. Amennyiben a tiltakozás alapján a Szervező által meghozott döntéssel a Játékos nem ért egyet, úgy a bírósághoz fordulhat.

Az adatok kezelése mindenben megfelel a 2001. dec. 24-én megjelent 2001. évi CVIII. törvénynek ill. a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben és a Kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben foglalt valamennyi kötelezettségnek. Az adatvédelmi elvek kialakításakor különös tekintettel vettük figyelembe az 1998. évi VI. törvényt az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, illetőleg az “ONLINE PRIVACY ALLIANCE” ajánlásait.

A Játékban való részvétel, valamint a Játék során történő adatszolgáltatás önkéntes. A Szervező felhívja a Játékos figyelmét a Játékszabályzat és az adatkezelési tájékoztató figyelmes elolvasására. A Játékos a regisztrációval kijelenti, hogy a jelen Játékszabályzat rendelkezéseit elfogadja és az Adatkezelési tájékoztatót tudomásul veszi. A Szervező semmiféle felelősséget nem vállal egyetlen felhasználóval vagy bármely más olyan személlyel szemben sem, aki a vonatkozó jogszabályok, szerződéses kötelezettségek, vagy a Játékszabályzatban foglalt rendelkezések megsértésével vesz részt a Játékban.

A felmérés beküldésével a Játékosok az Adatkezelés szabályait, illetve a Játékszabályzatot a Játékra történő jelentkezéssel elfogadják. A Játékosok a jelentkezéssel tudomásul veszik, és kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy:
– nyertesség esetén nevüket a Szervező minden további feltétel nélkül, kizárólag a Játékkal kapcsolatosan nyilvánosságra hozza,
– a felmérésben megadott név és e-mail cím a sorsolás lebonyolítása során felhasználásra kerül,
– a nyertes/ tartaléknyertes személyes adatait a Szervező az Adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje.

JÁTÉKOK ÉS AJÁNDÉKOK

2019.10.08.
– Cím: NYITÁSI AKCIÓ
– Tárgy: Minden vásárlónak 3 db véletlenszerűen kiválasztott Neuer’s teafilter kerül a megrendelt terméke mellé kiküldésre. A termékek a megrendelt áru mellé lesznek csomagolva.
– Időtartam: A készlet erejéig.
– Részvételi feltételek: bárki, aki a teaverzum.hu webáruházban regisztrál és vásárol a játék ideje alatt.

2019.11.13.
– Cím: UKKO nyereményjáték
– Tárgy: Vásároljon egyszerre 4 csomag UKKO fogyasztó teát rendel, egy UKKO 1500 kcal étrend programot sorsolunk ki.
– Játék időtartama: 2019.11.15-2019.12.15
– Sorsolás: 2019.12.17.
– Részvételi feltételek: bárki, aki a teaverzum.hu webáruházban regisztrál és vásárol a játék ideje alatt.

Üdvözlettel
teaverzum.hu